تبلیغات مبتنی بر کنجکاوی و اثرات آن بر رفتار مشتری
دسته تخصصی و کد مقاله: ترجمه تخصصی مدیریت بازاریابی - 00012
دانلود مقاله اصلی به انگلیسیدریافت
Curiosity generating advertisements and their impact on sport consumer behavior
Seong-Hee Park a,*, Daniel F. Mahony b, Yukyoum Kim c, Young Do Kim d a Hankuk University of Foreign Studies, Republic of Korea b Kent State University, USA c Seoul National University, Republic of Korea d University of Nebraska Kearney, USA
چکیده:
هدف این تحقیق بسط کار تحقیقاتی Menon و Soman و اثرات سطوح مختلف شکاف دانش بر ایحاد حالت کنجکاوی در زمینه ورزشی و بررسی تاثیر حالت کنجکاوی بر تمایل به تماشای رخ دادهای مربوط به ورزش های جدید می باشد. در کل 507 نفر در این تحقیق شرکت کردند و از آزمون های ANOVA ، رگریسون چند گانه ، و معادلات ساختاری برای بررسی روابط استفاده شد. نتایج نشان داد که حالت کنجکاوی ایجاد شده به صورت معنی داری در گروهی که تبلیغات با شکاف دانشی متوسط را مشاهده کرده اند بالاتر است. این تحقیق پیشنهاد می کند که افزایش دانش در مورد تاثیر کنجکاوی و شکاف دانش در مشتریان ورزشی می تواند مفید باشد. کاربردهای دقیقی برای افراد فعال در این زمینه و محققین پیشنهاد شده است.
کلمات کلیدی: شکاف دانش، کنکجاوی در وروزش، تاثیرات کنجکاوی ایجاد شده، ورزش های جدید
جهت دریافت متن کامل مقاله ترجمه شده به صورت تایپی لطفا مبلغ 50000 تومان به شماره عابر بانک 6037691535375778 به نام هادی عزیزخانی نزد بانک صادرات واریز نمایید و سپس شماره رسید فیش واریزی بعلاوه آدرس ایمیل را به شماره 09365477331 یا آدرس ایمیل ktr.tolou@gmail.com ارسال کنید تا در اسرع وقت فایل برای شما ارسال شود. به تماس های تلفنی فقط در روزهای کاری از ساعت 8 الی 14 پاسخ داده خواهد شد.
- ۰ نظر
- ۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۰