طلوع

مشاوره و همکاری در زمینه تحقیقات علمی - صنعتی، دانشگاهی و کاربردی

طلوع

مشاوره و همکاری در زمینه تحقیقات علمی - صنعتی، دانشگاهی و کاربردی

طراحی و ساخت بردهای الکترونیک
اجرا، تحلیل و تفسیر پروژه های آماری
ترجمه تخصصی متون انگلیسی
پیاده سازی پروژه های تحقیقاتی و صنتعی
انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی دانشجویی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

تبلیغات مبتنی بر کنجکاوی و اثرات آن بر رفتار مشتری

هادی عزیزخانی | جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ

دسته تخصصی و کد مقاله: ترجمه تخصصی مدیریت بازاریابی - 00012

دانلود مقاله اصلی به انگلیسیدریافت

Curiosity generating advertisements and their impact on sport consumer behavior

Seong-Hee Park a,*, Daniel F. Mahony b, Yukyoum Kim c, Young Do Kim d a Hankuk University of Foreign Studies, Republic of Korea b Kent State University, USA c Seoul National University, Republic of Korea d University of Nebraska Kearney, USA


چکیده:

 هدف این تحقیق بسط کار تحقیقاتی Menon و Soman و اثرات سطوح مختلف شکاف دانش بر ایحاد حالت کنجکاوی در زمینه ورزشی و بررسی تاثیر حالت کنجکاوی بر تمایل به تماشای رخ دادهای مربوط به ورزش های جدید می باشد. در کل 507 نفر در این تحقیق شرکت کردند و از آزمون های ANOVA ، رگریسون چند گانه ، و معادلات ساختاری برای بررسی روابط استفاده شد. نتایج نشان داد که حالت کنجکاوی ایجاد شده به صورت معنی داری در گروهی که تبلیغات با شکاف دانشی متوسط را مشاهده کرده اند بالاتر است. این تحقیق پیشنهاد می کند که افزایش دانش در مورد تاثیر کنجکاوی و شکاف دانش در مشتریان ورزشی می تواند مفید باشد. کاربردهای دقیقی برای افراد فعال در این زمینه و محققین پیشنهاد شده است.

کلمات کلیدی: شکاف دانش، کنکجاوی در وروزش، تاثیرات کنجکاوی ایجاد شده، ورزش های جدید

جهت دریافت متن کامل مقاله ترجمه شده به صورت تایپی لطفا مبلغ 50000 تومان به شماره عابر بانک 6037691535375778 به نام هادی عزیزخانی نزد بانک صادرات واریز نمایید و سپس شماره رسید فیش واریزی بعلاوه آدرس ایمیل را به شماره 09365477331 یا آدرس ایمیل ktr.tolou@gmail.com ارسال کنید تا در اسرع وقت فایل برای شما ارسال شود. به تماس های تلفنی فقط در روزهای کاری از ساعت 8 الی 14 پاسخ داده خواهد شد.

  • هادی عزیزخانی

بازاریابی تجربی در خدمات تماشاچی گری ورزشی: دیدگاه مشتری

هادی عزیزخانی | جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ب.ظ
دانلود مقاله اصلی به زبان انگلیسی دریافت

Experiential marketing in sport spectatorship services: a customer perspective

Nicolas Chanavata* and Guillaume Bodetb

aParis Sud University, Unité de recherche CIAMS Complexité, Innovation et Activités Motrices et

Sportives, Laboratoire SPOTS Sports, Politique et Transformations Sociales (J.E. 2496) (DS6),

Orsay, France; bInstitute of Sport and Leisure Policy, SSES, Loughborough University,

Loughborough, LE11 3TU, UK

(Received 24 June 2013; accepted 23 April 2014)

Research question: Services play a growing

سوال تحقیق: خدمات در صنعت مدرن ورزش دارای نقش رو به رشدی می باشد. اما اطلاعات اندکی در مورد تاثیر استراتژی بازاریابی تجربی بر رفتار مشتری در رخ دادهای ورزشی وجود دارد. این تحقیق سعی دارد شکاف علمی موجود در این زمینه را شناسایی نماید و جنبه های تجارب خارق العاده ای که معرف بازاریابی تجربی در رخ دادهای ورزشی است را بررسی نماید و تاثیر آنها از نظر رفتار مشتری و استراتژی های برند سازی را مطرح نماید.

روش تحقیق: یک سری مصاحبه های چند ساختاری با تماشاگران Stade de Français که در مسابقات حاضر بودند انجام شد تا تجارب خارق العاده آنها بررسی شود. در کل 26 مصاحبه با افرادی بین 18 تا 56 سال (میانگین سنی M=24.7) که شامل 18 مرد و 8 زن بود، انجام شد.

نتایج و یافته ها: مشخص شد که مسئله قیمت گذاری که روی رفتار فرصت طلبانه اثر گذار است در حد استراتژی بازاریابی مبتنی بر تجربه مهم است. علاوه بر این اگر بازاریابی تجربی بر آگاهی از برند و وابستگی به برند اثر بگذارد، این تاثیر گذاری همیشه مثبت نیست مخصوصاً از طرف هوادارن خبره و سازمان یافته. در نهایت می توان گفت که این روش از نظر وفاداری به برند نمی تواند تاثیر مثبت خاصی داشته باشد.

کاربردها: بر اساس توضیح داده شده در مورد روش بازاریابی گروهی که بر رابطه بین مشتری ها تاکید دارد تا رابطه بین مشتری و برند، می توان تخمین زد که مشتری ها بیشتر بر اساس تجارب خارق العاده سایر مشتری ها جذب می شوند تا بر اساس برند و خدمات ارائه شده توسط برند.

کلمات کلیدی: بازاریابی تجربی، تجارب خارق العاده، رخ دادهای ورزشی، برند سازی، هوادار


جهت دریافت متن کامل مقاله ترجمه شده به صورت تایپی لطفا مبلغ 60 هزار تومان به شماره عابر بانک 6037691535375778 به نام هادی عزیزخانی نزد بانک صادرات واریز نمایید و سپس شماره رسید فیش واریزی بعلاوه آدرس ایمیل را به شماره 09365477331 یا آدرس ایمیل ktr.tolou@gmail.com ارسال کنید تا در اسرع وقت فایل برای شما ارسال شود. به تماس های تلفنی فقط در روزهای کاری از ساعت 8 الی 14 پاسخ داده خواهد شد.


  • هادی عزیزخانی

فت هایی (FETs) با فین دوگانه بر اساس روش CMOS استاندارد

هادی عزیزخانی | جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

دسته بندی تخصصی و کد: ترجمه تخصصی برق - 008

دانلود مقاله اصلی به انگلیسی دریافت


Double-fin FETs based on standard CMOS approach

Michał Zaborowski *, Daniel Tomaszewski, Andrzej Panas, Piotr Grabiec

Institute of Electron Technology, Warsaw 02 668, Poland

چکیده

p-MOSFET هایی با فین دوگانه با استفاده از فرایند PanDEOx ساخته شده اند. فین فت هایی با عرض 133 نانومتر و عرض ناحیه بالک 260 نانومتر مبتنی بر روش SOI از نظر الکتریکی با ترانزیستورهای ساخته شده به شیوه فتولیتوگرافی با عرض فین 9 نانومتر روی Layout مشابه، از نظر ویژگی های الکتریکی با یکدیگر مقایسه شده اند. استخراج پارامترهای افزاره مانند gM, VT, SS, ID,off , Rs, Rc با استفاده از ابزارهایی با ابعاد مختلف صورت گرفته است. این مشخصه ها مزیت افزاره هایی با فین دوگانه را تایید می کنند.

کلمات کلیدی: نانو خطوط si، فین فت ها، PaDEOx، مهندسی نانو


جهت دریافت متن کامل مقاله ترجمه شده به صورت تایپی لطفا مبلغ 30 هزار تومان به شماره عابر بانک 6037691535375778 به نام هادی عزیزخانی نزد بانک صادرات واریز نمایید و سپس شماره رسید فیش واریزی بعلاوه آدرس ایمیل را به شماره 09365477331 یا آدرس ایمیل ktr.tolou@gmail.com ارسال کنید تا در اسرع وقت فایل برای شما ارسال شود. به تماس های تلفنی فقط در روزهای کاری از ساعت 8 الی 14 پاسخ داده خواهد شد.

  • هادی عزیزخانی