طلوع

مشاوره و همکاری در زمینه تحقیقات علمی - صنعتی، دانشگاهی و کاربردی

طلوع

مشاوره و همکاری در زمینه تحقیقات علمی - صنعتی، دانشگاهی و کاربردی

طراحی و ساخت بردهای الکترونیک
اجرا، تحلیل و تفسیر پروژه های آماری
ترجمه تخصصی متون انگلیسی
پیاده سازی پروژه های تحقیقاتی و صنتعی
انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی دانشجویی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


IEEE TRANSACTIONS ON APPLIED SUPERCONDUCTIVITY, VOL. 24, NO. 5, OCTOBER 2014 5602004

Overcurrent Protection Coordination in a Power Distribution Network with the Active

Superconductive Fault Current Limiter

Bin Li, Member, IEEE, Chao Li, Fengrui Guo, and Ying Xin, Member, IEEE


دسته تخصصی و کد مقاله: ترجمه تخصصی برق-قدرت 007

دانلود مقاله اصلی به زبان انگلیسی دریافت

چکیده: محدود کننده جریان خطای ابرهادی با هسته آهنی اکتیو اشباع شده (SISFCL ) یکی از بهترین روش ها برای غلبه بر جریان فالت بالا است و ممکن است در ساخت شبکه های توزیع هوشمند آینده مفید باشد. استفاده از SISFCL در یک سیستم توزیع می تواند به هنگام وقوع خطای اتصال کوتاه در نقاط مختلف باعث کاهش جریان فالت در حد قابل قبول شود  مشخصه های کاری و مشخصه محدودکنندگی جریان یک SISFCL اکتیو در این مقاله به صورت خلاصه شرح داده شده است. تاثیر یک SISFCL فعال بر رله های حفاظتی اضافه جریان متداول مورد بحث قرار گرفته است. به منظور حفظ عملکرد قابل اطمینان سیستم توزیع با یک 99، هماهنگی حفاظت و ارائه راه حلی مناسب پیشنهاد شده است. یک سیستم توزیع 35 کیلو ولت با یک SISFCL اکتیو توسط نرم افزار EMTP (Electro-Magnetic Transients Program) شبیه سازی شده است. نتایج شبیه سازی نشان دهنده درستی و اعتبار تحلیل های نظری هستند.

کلمات کلیدی: سیستم های توزیع، تاخیر معکوس، حفاظت اضافه جریان، هسته آهنی اشباع شده، محدود کننده جریان فالت ابر هادی (SFCL).


جهت دریافت متن کامل مقاله ترجمه شده به صورت تایپی لطفا مبلغ 30 هزار تومان به شماره عابر بانک 6037691535375778 به نام هادی عزیزخانی نزد بانک صادرات واریز نمایید و سپس شماره رسید فیش واریزی بعلاوه آدرس ایمیل را به شماره 09365477331 یا آدرس ایمیل ktr.tolou@gmail.com ارسال کنید تا در اسرع وقت فایل برای شما ارسال شود. به تماس های تلفنی فقط در روزهای کاری از ساعت 8 الی 14 پاسخ داده خواهد شد.

  • هادی عزیزخانی

مطالعه هماهنگی حفاظت یک SFCL از نوع قفل شار به همراه رله اضافه جریان

هادی عزیزخانی | دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ

دسته تخصصی و کد مقاله: ترجمه تخصصی برق قدرت - 006

دانلود مقاله اصلی به زبان انگلیسی دریافت

نمایه مقاله

IEEE TRANSACTIONS ON APPLIED SUPERCONDUCTIVITY, VOL. 20, NO. 3, JUNE 2010 1159

Study on Protection Coordination of a Flux-Lock Type SFCL with Over-Current Relay

J. S. Kim, S. H. Lim, and J. C. Kim

چکیده:

در این مقاله هماهنگی حفاظت یک محدود کننده جریان خطای ابر هادی (SFCL ) از نوع قفل شار به همراه رله اضافه جریان (OCR) مورد مطالعه قرار گرفته است. به محض رخ دادن فالت، جریان فالت می تواند توسط SFCL از نوع قفل شار محدود شود، اگر خطا استمرار پیدا کند، بعد از چند سیکل بریکر (CB) مدار را قطع خواهد کرد. با این حال با کاهش جریان فالت توسط ایجاد امپدانس به وسیله SFCL از نوع قفل شار، سیگنال تریپ OCR برای قطع شدن مدار توسط بریکر به تاخیر می افتد و تاخیر در عمل OCR می توانند باعث از دست رفتن هماهنگی در حفاظت بین تجهیزات حفاظتی شود.

بعنوان روشی برای حفظ هماهنگی حفاظت توسط SFCL از نوع قفل شار به همراه رله اضافه جریان، جریان در سیم پیچ 3 SFCL تنها در زمان خطا جاری می شود و این جریان بعنوان جریان ورودی OCR به کار گرفته خواهد شد. بنابر این با تنظیم تعداد دورهای سیم پیچ 1 و 3 مربوط به SFCL ، زمان عمل رله اضافه جریان همانند زمان عمل رله اضافه جریان قبل از بکار گیری FL-SFCL خواهد بود. کارایی روش پیشنهادی از طریق شبیه سازی با استفاده از PSCAD/EMTDC جهت حفظ هماهنگی در حفاظت توسط FL-SFCL و رله اضافه جریان تایید شد.

کلمات کلیدی: بریکر مدار (CBFL-SFCL، رله اضافه جریان (OCR)، هماهنگی در حفاظت، افزاره های حفاظتی


جهت دریافت متن کامل مقاله ترجمه شده به صورت تایپی لطفا مبلغ 30000 تومان به شماره عابر بانک 6037691535375778 به نام هادی عزیزخانی نزد بانک صادرات واریز نمایید و سپس شماره رسید فیش واریزی بعلاوه آدرس ایمیل را به شماره 09365477331 یا آدرس ایمیل ktr.tolou@gmail.com ارسال کنید تا در اسرع وقت فایل برای شما ارسال شود. به تماس های تلفنی فقط در روزهای کاری از ساعت 8 الی 14 پاسخ داده خواهد شد.

  • هادی عزیزخانی