مدل های ارزیابی کیفیت
ترجمه فصل ششم از کتاب High Level Models and Methodologies for Information Systems با عنوان
مدل های ارزیابی کیفیت
دسته تخصصی و کد مقاله:ترجمه تخصصی مدیریت 00014
دانلود کتاب اصلی به زبان انگلیسی دریافت
دریافت فصل ترجمه شده به زبان انگلیسی دریافت
6-1. مقدمه
دهه 1970 به افزایش تقاضا برای
تکنولوژی و مخصوصاً تکنولوژی اطلاعات (IT) معروف است، این امر تاثیر شگرفی بر مدیریت
و توسعه سازمان ها و کسب و کارها داشت. این افزایش تقاضا باعث ایجاد مشکلاتی شد،
مخصوصاً به هنگام تصمیم گیری در استفاده از سیستم اطلاعات (IS) مناسب. پس از آن تمرکز روی کاربرد و پذیرش
کاربر بود: چگونه می توان سازگاری سیستم مورد نظر با کاربر را پیش بینی کرد؟ چگونه
می توان مطمئن شد که این سیستم دارای مشخصه های مورد نیاز کاربران سازمانی است؟ در
نتیجه سرمایه گذاری روی روش هایی که بتوانند در پیش بینی استفاده موفقیت آمیز از
سیستم کمک کنند، ضروری است. محققان بخاطر اهمیت به کارگیری موفقیت آمیز این سیستم
ها در سازمان ها شروع به تحقیق روی آنها نمودند (Chuttur، 2009).
جهت خرید متن کامل مقاله ترجمه شده( شامل44.7 صفحه ) به صورت تایپی کلیک کنید
- ۰ نظر
- ۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۸:۰۹