طلوع

مشاوره و همکاری در زمینه تحقیقات علمی - صنعتی، دانشگاهی و کاربردی

طلوع

مشاوره و همکاری در زمینه تحقیقات علمی - صنعتی، دانشگاهی و کاربردی

طراحی و ساخت بردهای الکترونیک
اجرا، تحلیل و تفسیر پروژه های آماری
ترجمه تخصصی متون انگلیسی
پیاده سازی پروژه های تحقیقاتی و صنتعی
انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی دانشجویی

A multi-period output DEA model with consistent time lag effects

دسته تخصصی و کد مقاله: ترجمه تخصصی مدیریت- 00010

نمایه مقاله و دانلود مقاله اصلی به زبان انگلیسی دریافت

چکیده:

مدل های سنتی تحلیل پوش داده (DEA) فرض می کنند که ورودی های یک پریود خاص باید خروجی های همان پریود را تولید کنند. با این حال در برخی از کاربردها، ورودی های یک پریود تا حدی بر خروجی های چندین پریود اثر می گذارند. این پدیده را می توان تاثیر با تاخیر زمانی در ارزیابی کارایی نام نهاد. محققین کمی مدل DEA را با استفاده از وزن دهی تاخیری در اثر گذاری ورودی بر خروجی جهت ارزیابی تاثیر تاخیر زمانی مورد ارزیابی قرار داده اند. در این مدل ها، وزن دهی تاخیری در اثر گذاری بر اساس پریود می تواند متفاوت باشد. مدل ارائه شده نسبت به مدل های موجود واقعی تر است. نتایج یک مثال نمونه برای مقایسه مدل ارائه شده و مدل های موجود بررسی شده اند.

کلمات کلیدی: DEA، کارایی، تاخیر زمانی، ارزیابی R&D


 

جهت دریافت متن کامل مقاله ترجمه شده به صورت تایپی لطفا مبلغ 40 تومان به شماره عابر بانک 6037691535375778 به نام هادی عزیزخانی نزد بانک صادرات واریز نمایید و سپس شماره رسید فیش واریزی بعلاوه آدرس ایمیل را به شماره 09365477331 یا آدرس ایمیل ktr.tolou@gmail.com ارسال کنید تا در اسرع وقت فایل برای شما ارسال شود. به تماس های تلفنی فقط در روزهای کاری از ساعت 8 الی 14 پاسخ داده خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی