طلوع

مشاوره و همکاری در زمینه تحقیقات علمی - صنعتی، دانشگاهی و کاربردی

طلوع

مشاوره و همکاری در زمینه تحقیقات علمی - صنعتی، دانشگاهی و کاربردی

طراحی و ساخت بردهای الکترونیک
اجرا، تحلیل و تفسیر پروژه های آماری
ترجمه تخصصی متون انگلیسی
پیاده سازی پروژه های تحقیقاتی و صنتعی
انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی دانشجویی

کد: tr_m_01

نمایه مقاله :

نام کتاب

Sports Sponsorship and Brand Development

The Subaru and Jaguar Stories

مولفین

Martin Beck-Burridge and Jeremy Walton

فصل ترجمه شده

10- Recreating a £1.6bn Brand through Sponsored Motor Racing 1986–90

مقدمه

در مسیر اسپانسری برای تبدیل شدن به یک برند با افتخار و مالکیت فورد

با کسب اعتماد تدریجی شرکت جاگوار (Jaguar) در مورد توانایی TWR جهت رسیدن به نتایج مسابقه ای، و توانایی شرکت جهت ساخت محصولات جذابتر، کمپانی دوباره به دنبال موفقیت های جدید هم در مدار مسابقات و هم در نمایشگاهها بود. با رسیدن به اهدافشان در اروپا توسط مدل XJS و شکست کمپانی BMW در مسابقات Bavarian، طرح موفقیت گسترده تری بناگذاشته شد. هدف اصلی کمپانی ساخت ماشین های مسابقه ای بین المللی بود و می خواست با استفاده از این هدف به بسط حضورش در کلیه بازارها بپردازد و برند Jaguar را بعنوان با پرستیژ آمریکا مطرح کند و به 40 میلیون مشتری بالقوه برسد.


جهت دانلود مقاله اصلی کلیک کنید

جهت خرید متن ترجمه شده مقاله پس از ورایز مبلغ ........ به شماره عابر بانک ....... نزد بانک ........ به نام هادی عزیزخانی در روز های کاری از ساعت 8:30 الی1:30 و 4:30 الی 8 با شماره 09365477331تماس بگیرید یا با ایمیل ktr.tolou@gmail مکاتبه کنید


  • هادی عزیزخانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی